Hoe kan ik mijn lot(en) bij de BankGiro Loterij opzeggen?

U kunt de loterij op de volgende manieren opzeggen:

  • Telefonsich opzeggen gaat het snelst. Bel hiervoor 088 - 020 1030. Onze afdeling Ledenservice is iedere werkdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur bereikbaar.
  • Online opzeggen kan via onze website www.bankgiroloterij.nl
  • Per brief: stuur uw opzegging per post naar:

    BankGiro Loterij
    Van Eeghenstraat 70
    1071 GK Amsterdam

    Vermeld in uw brief uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers die u wilt opzeggen. Vergeet niet uw handtekening te zetten, anders kunnen we uw opzegging niet verwerken.

Als u wilt opzeggen vanwege een overlijden, neemt u dan s.v.p. telefonisch contact met ons op.

Wat gebeurt er als ik de BankGiro Loterij opzeg?

Op het moment dat u besluit uw lot(en) bij de BankGiro Loterij op te zeggen, maakt u geen kans meer op de honderdduizenden prijzen per maand. Bovendien stopt u daarmee ook uw steun aan onze culturele partners waaronder musea, molens en monumenten in Nederland.

De door u gespaarde VIP-Punten komen bij het stopzetten van uw deelname te vervallen.

Hoe kan ik één of meerdere loten opzeggen?

Als u één of meerdere loten bij de BankGiro Loterij wilt opzeggen, kunt u contact opnemen met onze Ledenservice. Het telefoonnummer is 088 - 020 1030. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur. Houd het rekeningnummer waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

Hoe kan ik de e-mailnieuwsbrieven opzeggen?

U meldt zich eenvoudig af via de afmeldlink die onderaan elke e-mail van de BankGiro Loterij staat.

Houdt u alstublieft rekening met een overgangsperiode. Het kan gebeuren dat u na het afmelden nog berichten van ons ontvangt, omdat onze e-mailberichten enige tijd van tevoren worden klaargemaakt voor verzending. Het is helaas niet mogelijk om dit te voorkomen, hiervoor onze excuses.

Hoe kan ik me afmelden voor post van de BankGiro Loterij?

Als u geen post meer wilt ontvangen van de BankGiro Loterij, neem dan contact op met onze Ledenservice via telefoonnummer 088 - 020 1030. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur. Wij maken het direct voor u in orde.

U kunt dit ook schriftelijk aan ons laten weten. Stuur uw brief naar:

BankGiro Loterij
Beethovenstraat 200
1077 JZ Amsterdam

Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode in verband met post die al klaar ligt voor verzending. Het is helaas niet mogelijk om verzending hiervan te voorkomen, hiervoor onze excuses.

Hoe lang duurt het voordat mijn opzegging verwerkt is?

Uw opzegging wordt zo snel mogelijk verwerkt. Het is mogelijk dat uw opzegging is verwerkt, nadat de inleg voor de nieuwe speelmaand al is afgeschreven.

Wilt u zeker weten dat uw deelname is stopgezet, belt u dan even met onze Ledenservice op telefoonnummer 088 - 020 1030. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur.

Maak ik nog kans op prijzen na het opzeggen?

Het opzeggen van uw loten betekent dat u geen kans meer maakt op prijzen met uw rekeningnummer. U kunt er ook voor kiezen om niet al uw loten in één keer op te zeggen. Dat is een zogenoemde deelopzegging. Uw opzegging wordt binnen maand verwerkt.